Narrowcasting in de Zorg
Met behulp van een narrowcasting informatiesysteem kan content worden getoond aan specifieke doelgroepen binnen de zorg, zoals patiënten. De narrowcasting infoschermen kunnen worden opgehangen in wachtruimtes, behandelkamers, recepties, kantines of worden ingezet voor dynamische bewegwijzering. Zo kunnen patiënten, bezoekers en medewerkers op de hoogte worden gesteld van specifieke informatie zoals:
- Openingstijden
- Behandelende artsen
- Tips en weetjes
- Instructies gebruik medicijnen
- Nieuws (algemeen, lokaal, en/of zorg nieuws)
- Weerbericht
- Social media berichten zoals Facebook en Twitter
- Bedrijfs eigen specifiek nieuws
Indien men meerdere infoschermen heeft hangen kan men kiezen voor dezelfde informatie op elk scherm of op elk scherm unieke content.
Wachtverzachter
Gebruik van bewegend beeld laat informatie in het oog springen. Eventuele wachttijd wordt gevoelsmatig verkleind en de patiënt stelt zich open voor de getoonde informatie. Ook is aangetoond dat ruim 67% van de patiënten zich later specifieke onderwerpen kan herinneren.
Inhoud zelf beheren
U kunt de inhoud op de schermen zelf eenvoudig beheren zoals het plaatsen/aanpassen van tekst, foto’s, afbeeldingen en video’s. U kunt ook een onderhoudscontract met ons afsluiten zodat wij de informatie voor u bijwerken.
Geld verdienen met narrowcasting
Men kan door reclame extra inkomsten generen. Zo kan men reclame maken voor een bepaald tandpastamerk of voor de bakker op de hoek.