Narrowcasting in de Horeca
Narrowcasting inzetten in de HORECA.
Het inzetgebied van narrowcasting in de HORECA is erg groot en afhankelijk van de wensen van de eigenaar. Dit kan zijn het informeren van de gasten of het promoten van producten en acties of een combinatie van dit alles. Door het gebruik van tekst, foto’s, afbeeldingen en video kan men de informatie op een aantrekkelijke en opvallende manier presenteren. Iedere branche is vrij dit op zijn eigen manier te doen. De content kan namelijk zelf eenvoudig toegevoegd en aangepast worden.
Door gebruik te maken van RSS feeds heeft men dynamische informatie die automatisch wordt bijgewerkt. Zo zijn de nieuwsberichten en het weerbericht altijd Up-to-date.
Ook zijn Facebook en twitter meldingen steeds populairder en worden vaker ingezet.
Narrowcasting voor Hotels
Het informeren van hotelgasten kan met eigen informatie zoals:
- Uitchecktijden, ontbijttijden, openingstijden bar en restaurant
- Kamer info
- Parkeer info
- Aanbiedingen van het restaurant of bar
- Belangrijke tel nummers
- Entertainment
- Facebook/Twitter berichten
- Omgevings foto’s /films
- Prijslijsten
Het informeren van gasten met informatie afkomstig van derden:
- Nieuws berichten (sport, financieel, binnen-buitenland, lokaal, algemeen nieuws)
- Weer bericht
- Advertenties
- Lokale evenementen
Narrowcasting voor Restaurants
Creëer een bepaalde sfeer die past bij u restaurant door het laten zien van foto’s en video’s.
- Laat gerechten zien, Laat wijnen zien
- Openingstijden
- Assortiment foto’s tekst video
- Aanbiedingen
- Fotoalbum
- Facebook/Twitter berichten
- Namen personeel
- Menukaart
- Drankenkaart
Narrowcasting voor Cafés
Eigen informatie:
- Openingstijden
- Assortiment foto’s tekst video
- Aanbiedingen
- Fotoalbum
- Facebook/Twitter berichten
- Namen personeel
- Bierkaart/Lunchkaart
- Snacks
Informatie van derden
- Nieuws berichten (sport, financieel, binnen-buitenland, lokaal, muziek celeb nieuws)
- Weerbericht
- Advertenties
- Lokale evenementen
- Youtube films